План роботи

 методичної ради

Кам'янського навчально – виховного комплексу

Ізюмської районної ради

Харківської області

на 2018/2019 навчальний рік

 

Науково-методична проблема:

«Формування професійної мобільності педагогічних працівників району в умовах упровадження нових Державних стандартів початкової, базової та повної загальної середньої освіти »

 

Основні завдання методичної ради на 2018/2019 н. р. :

  •  Забезпечити впровадження Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти.
  • Створити належні умови для адаптації до навчання в основній школі учням 5-го класу.
  • Продовжувати вивчати та застосовувати  активні форми і методи навчання .
  • Створити умови для особистісно орієнтованої системи неперервної освіти, метою якої є надання педагогам широких можливостей для оновлення, поглиблення, удосконалення професійної компетентності.
  • Створити систему науково-методичного супроводу педагогічних інновацій.
  • Забезпечувати психолого-педагогічні умови для формування компетентної особистості.
  • Забезпечити якісну підготовку та проведення ЗНО та ДПА.
  • Забезпечити умови для індивідуального розвитку учнів, стимулювати їх інтелектуальну та соціальну активність, мотивувати їх навчальну діяльність.
  • Забезпечити зростання фахової підготовки вчителів, вивчення та запровадження передового педагогічного досвіду, опанування педагогами інноваційних методик навчання та виховання.
  • Продовжувати впроваджувати новітні технології навчання, долучаючи учнів до джерел інформації через мережу Інтернет.
  •  Чітко спланувати роботу з обдарованими дітьми.
  •  Працювати над підвищенням рівня якості знань учнів.
  •  Підвищувати якість підготовки учнів до олімпіад з математики, інформатики, української та іноземної мови, хімії.
  •  Активніше залучати учнів до участі в інтелектуальних конкурсах.
  •  Продумувати науково-теоретичні питання для обговорення на засіданнях стосовно реалізації науково-методичних проблем.
  •  Активізувати роботу щодо залучення учнів і педагогів до проведення науково-дослідницької роботи, удосконалення навичок дослідницької роботи.

 

 

 1.    Організаційні заходи:

1.1. Здійснювати загальне керівництво методичною роботою (розгляд планів, програм, проектів усіх підрозділів методичної роботи, їх затвердження).

1.2.  Координувати діяльність методичних підрозділів школи.

1.3. Сприяти пошуку та використанню в навчально-виховному процесі сучасних форм, методів і прийомів навчання й виховання.

1.4. Проводити інструктування та консультування педагогів з питань виконання нормативно-правових документів, організації навчально-виховного процесу,  інноваційної діяльності,  дослідницької роботи, професійного вдосконалення.

1.5.Організовувати самоосвітню роботу педагогів.

1.6. Стимулювати ініціативу педагогічного колективу до науково-дослідної та іншої творчої діяльності, спрямованої на вдосконалення, оновлення й розвиток навчально-виховного процесу в закладі та роботі педагога.

1.7. Здійснювати контроль за процесом та результатами досліджень, проектів,  здійснюваних у НВК.

1.8. Здійснювати вивчення, узагальнення та поширення перспективного досвіду педагогів закладу, впровадження його у практику роботи педколективу.

1.9.Створювати умови для використання в роботі педагогів діагностичних методик і моніторингових програм з прогнозування, узагальнення та оцінки результатів педагогічної діяльності.

2.  Робота над проблемним питанням:

2.1.Продовжити роботу з реалізації методичної проблеми НВК «Формування професійної мобільності педагогічних працівників району в умовах упровадження нових Державних стандартів початкової, базової та повної загальної середньої освіти»

Спланувати роботу проблемно-теоретичного семінару по роботі над проблемним питанням району «Формування та розвиток фахової компетентності працівників в умовах упровадження нових державних стандартів початкової, базової та середньої освіти».

2.2.Дібрати та систематизувати теоретичний та практичний матеріал для проведення педагогічних рад.

2.3. Провести декаду педагогічної майстерності на тему «Шляхи впровадження особистісно-орієнтованих технологій у навчально-виховний процес».

2.4.Організувати роботу методичних об’єднань з практичного втілення проблемної теми .

2.5.Аналіз роботи педагогічного колективу над проблемною  методичною темою провести у формі науково-практичної конференції.   

3.Провести індивідуальні та групові консультації:

  • Про ведення класних журналів та журналів факультативів  у 5 та 10 класах
  • Про ведення класних щоденників
  • Про дотримання техніки безпеки всіма учасниками НВП
  • Про підготовку учнів до участі у конкурсі-захисті наукових робіт
  • Про підготовку та проведення І, ІІ та ІІІ етапів Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін
  • Консультації з учителями, що атестуються. Складання планів атестації
  • Роль класного керівника в згуртуванні учнівського колективу. Індивідуальна робота з учнями
  • Підготовка учнів до ЗНО
  • Складання психолого-педагогічної характеристики
  • Виписка документів про освіту

7. Робота по вивченню, узагальненню та поширенню передового педагогічного досвіду

7.1. На методичних оперативках інформувати педагогів про досягнення психолого-педагогічної науки, кращий педагогічний досвід педагогічних працівників закладу, району, області, країни.

7.2.Знайомити вчителів з матеріалами передового педагогічного досвіду, розміщених в педагогічних та методичних виданнях (2 рази на семестр).

7.3.Вивчити та узагальнити досвіди роботи вчителів:

  • Ляшко Л.В.- вчителя історії;
  • Крамчанин Н.Ф.- вчителя біології;
  • Сінної І.В.- вчитель початкових класів;
  • Буткова А.О.- вчителя іноземної мови (англійської);

7.4.Провести творчий звіт учителів, що атестуються «Перлини педагогічної майстерності».

7.5.Стимулювати вчителів до презентації власних методичних та фахових розробок, рекомендацій, авторських програм.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мережа методичної  роботи

з педагогічними кадрами

у 2018 / 2019 н.р.

Форми методичної роботи

Керівник

Члени педагогічного колективу

Науково – методичні проблеми

1

Методичне об’єднання  класних керівників

Крамчанин Наталія Федорівна

Ставська О.В.

Сінна І.В.

Крамчанин Н.Ф.

Рябенко О.М.

Удовченко Ю.В.

Гуляєва В.С. Ляшко С.В.

Шелудько А.А.

Радченко О.О.

Буткова А.О.

Вдосконалення стилю роботи класного керівника в системі особистісно – орієнтованого виховання

2

Методичне об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу

Яншина Ірина Павлівна

Коротка Г.А.

Буткова А.О.

Ляшко С.В.

Гуляєва В.С.

Марченко А.В. Ляшко Л.В.

Грозєва Т. М.

Модернізація форм, методів в роботі вчителів. Забезпечення якості навчально – виховного процесу

3

Методичне об’єднання вчителів початкових класів та вихователів

Сінна Ірина Валеріївна

 

Шелудько А.А.

Радченко О.О.

Ставська О.В.

Ільїнська Л.Б.

Щира І.О.

Дуванська Ж.К.

 

Використання інноваційних технологій у навчально-виховному процесі як засіб розвитку творчих здібностей дітей

 

4

Методичне об’єднання вчителів природничо – математичного циклу

Рябенко Олександр Миколайович

Крамчанин Н.Ф.

Бреус М.В.

Караченцева Т.М.

Заїка Ю.І.

Ляшко С.В.

Особистісно – орієнтовне навчання учнів та впровадження  в практику роботи вчителів нових освітніх  інноваційних технологій

5

Методичне об’єднання вчителів оздоровчо-естетичного циклу

Заїка Юрій Іванович

Сінний Ф.О.

Удовченко Ю.І.

Дегтярьова М.В.

Панченко І.М.

Васильєва І.М.

 

 

Підвищення якості освіти шляхом впровадження інноваційного підходу до процесу становлення та розвитку особистості учнів.

 

                                         

 

 

 

 

                                              Теми самоосвіти вчителів

п/п

Прізвище та ініціали вчителя

Фах

Тема

1.

Буткова А.О.

Вчитель іноземної  (англійської) мови

Сучасні підходи до навчання іноземної мови.

2.

 Ляшко С.В.

Вчитель  географії

Використання інноваційних технологій на уроках географії.

3.

Крамчанин Н.Ф.

Вчитель біології

Активізація розумової діяльності учнів на уроках біології.

4.

Яншина І.П.

Вчитель української мови і літератури

Впровадження інтерактивних технологій на уроках української мови, літератури та зарубіжної літератури.

5.

Коротка Г.А.

Вчитель  української мови і літератури

Розвиток зв’язного мовлення учнів на уроках української мови та літератури.

6.

Шелудько А.А.

Вчитель початкових класів

Раціональна організація  навчально – пізнавальної діяльності учнів на уроках

7.

Сінний Ф.О.

Вчитель фізичного виховання, Захисту Вітчизн

Фізичне загартування учнів.

8.

Заїка Ю.І.

Вчитель  інформатики

Розвиток компютерної грамотності на уроках інформатики.

9.

Караченцева Т.М.

Вчитель математики

Підвищення пізнавальної діяльності учнів шляхом застосування інноваційних методів у процесі викладання математики.

10.

Рябенко О.М.

Вчитель  фізики

Підвищення ефективності уроку за допомогоюінтерактивних технологій та фізичного експерименту.

11.

Радченко О.О.

Вчитель початкових класів

Раціональна організація  навчально – пізнавальної діяльності учнів на уроках.

12.

Сінна І.В.

Вчитель початкових класів

Розвиток пізнавальні діяльності на уроках в початкових класах.

13.

Селіхова О.В.

Практичний психолог

Проблеми адаптації дітей до навчально-виховного процесу в початковій  та середній школі .

14.

Ставська О.В.

Вчитель початкових класів

Розвиток дитини як суб’єкта навчальної діяльності. Специфіка роботи над розвитком мовленнєвих умінь в учнів початкових класів.

15.

Марченко А.В.

Директор НВК

Розвиток зв’язного мовлення учнів на уроках російської мови

16.

Дегтярьова М.В.

ЗДНР

Формування і розвиток навичок читання.

17.

Гуляєва В.С.

Вчитель російської мови

Активізація пізнавальної активності учнів на уроках російської мови.

18.

Панченко І.М.

Вчитель трудового навчання

Розвиток творчих здібностей засобом декоративно – прикладного мистецтва.

19.

Удовченко Ю.І.

Вчитель фізичної культури

Фізичне загартовування учнів на уроках фізичного виховання

20.

Васильєва І.М.

Вчитель історії

 

 

 

21.

Дуванська Ж.К.

ЗДНВР

Вплив казки на всебічний розвиток особистості дошкільника.

22.

Ільїнська Л.Б.

Вихователь

Виховання любові і поваги до українських народних звичаїв та традицій.

23.

Щира І.О.

Вихователь

Розвиток пізнавальних здібностей у дошкільників.

24.

Грозєва Т.М.

Вчитель зарубіжної літератури

Впровадження інтерактивних технологій на уроках зарубіжної літератури.

25.

Ляшко Л.В.

Вчитель історії

 

 

 

26.

Бреус М.В.

Вчитель математики

Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках математики

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПЛАН РОБОТИ МЕТОДИЧНОЇ РАДИ

 

 І ЗАСІДАННЯ

31 СЕРПЕНЯ

з/п

Зміст

Відповідальні

1.

Про основні напрямки методичної робо­ти і затвердження плану роботи методичної ради на 2018/ 2019 н. р.

Про організацію роботи над єдиною методичною проблемою «Розвиток творчого потенціалу в умовах упровадження нових державних стандартів освіти».

Аналіз методичної роботи за минулий навчальний рік. Завдання методичної служби на новий навчальний рік.

Дегтярьова М.В.

Дуванська Ж.К.

 

2.

 Вивчення нормативних документів щодо організації навчально-виховного процесу у 2018/2019 н.р. Опрацювання нових навчальних програм з навчальних предметів та критерії оцінювання навчальних досягнень учнів закладу.

Дегтярьова М.В. Дуванська Ж.К.

 

3.

 Організація роботи Школи молодого вчителя.

Дегтярьова М.В.

4.

Розподіл обов’язків між членами методичної ради.

Дегтярьова М.В.

5.

Атестація членів педагогічного колективу в 2018 / 2019 н. р.

Дегтярьова М.В.

6.

Інструктаж щодо ведення і заповнення класних журналів  5-9, 10 класів та опрацювання Інструкції  щодо ведення Класного журналу.

Дегтярьова М.В.

7.

 Підготовка учнів до участі в І та ІІ етапах Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін (складання плану підготовки), контингент обдарованих дітей.

Дегтярьова М.В. , керівники МО

8.

Визначення змісту, форм і методів підвищення кваліфікації педагогів у поточному навчальному році.

Дегтярьова М.В.

9.

 Про дотримання єдиного  орфографічного режиму.

Дегтярьова М.В.

10.

 Затвердження плану проведення предметних  тижнів в 2018/2019 навчальному році.

Дегтярьова М.В.

11.

Обговорення і затвердження планів роботи  шкільних МО  на 2018/2019 навчальний рік

Дегтярьова М.В.,

керівники МО

12.

Методика проведення першого уроку

Яншина І.П.

13.

Інструктаж щодо ведення і заповнення класних журналів у початковій школі.

Дегтярьова М.В.

14.

Забезпечення підручниками учнів у 2018/2019 навчальному році.

Бібліотекар

15.

 Про проведення навчальних екскурсій та навчальної практики учнів закладу освіти.

 

Дегтярьова М.В.

16.

Організація роботи з дітьми п’ятирічного віку.

Дуванська Ж.К.

 

17.

 

Концепція
 Нової української школи

Дегтярьова М.В.

 

 

 

 

 

 

ІІ  ЗАСІДАННЯ

 

25  ЖОВТНЯ

 

з/п

Зміст

Відповідальні

1.

Робота з обдарованими дітьми. Про підсумок проведення шкільних  олімпіад та  підготовку учнів до участі у районних олімпіадах. Затвердження списків учнів для участі у районних олімпіадах з базових дисциплін.

 Керівники МО, Дегтярьова М.В.

Вчителі - предметники

2.

 Про участь педагогів у районному етапі конкурсу «Учитель року - 2018».

Дегтярьова М.В.

3.

Про підготовку учнів до участі у конкурсі учнівських творчих робіт членів МАНу.

Дегтярьова М.В.

4.

 Про хід атестації вчителів у 2018/2019 навчальному році.

Дегтярьова М.В.

5.

 Взаємовідвідування уроків та занять.

Члени ради

6.

Курсова перепідготовка педпрацівників у 2018/2019 навчальному році.

Дегтярьова М.В.

7.

Про участь випускників школи у ЗНО-2019 .

 

Дегтярьова М.В.

8.

Про відзначення Дня української писемності

та мови й проведення ХVІ Міжнародного

конкурсу з української мови імені Петра Яцика та про проведення VІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської молоді імені Тараса Шевченка      

 

Дегтярьова М.В.

 

9.

PISA - 2018

Дегтярьова М.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ ЗАСІДАННЯ

30 листопада

 

з/п

Зміст

Відповідальні

1.

 Аналіз стану відвідування та взаємовідвідування уроків, внесення необхідних корективів у цю роботу.

Члени  ради

   2.

 Про реалізацію наставницьких планів з молодими спеціалістами.

Вчителі- наставники

3.

Про  результати  участі учнів у конкурсі імені

Петра Яцика та про участь у  VІ Міжнародного

мовно-літературного конкурсу учнівської

молоді імені Тараса Шевченка      

Дегтярьова М.В.,

Керівник МО вчителів суспільно – гуманітарного циклу

   4.

Робота шкільних факультативів, гуртків.

 

 

Спорник А.М.,

Ільїнська Л.Б.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІV  ЗАСІДАННЯ

18 січня

з/п

Зміст

Відповідальні

1.

 Виконання планів ШМО та  аналіз  методичної роботи за І семестр.

Дегтярьова М.В.,

керівники МО

2.

 Моніторинг навчальних досягнень учнів за І семестр, виконання навчальних програм.

Дегтярьова М.В.

3.

Моніторинг сформованості і компетентності дітей старшого дошкільного віку за освітніми лініями Іквартал.

Дуванська Ж.К.

4.

Огляд новинок психолого – педагогічної літератури.

Бібліотекар

5.

 Стан курсової перепідготовки педагогічних кадрів за 2018 рік.

Дегтярьова М.В.

6.

Про хід атестації педагогічних працівників .Рівень методичної майстерності вчителя. Творчі звіти вчителів, що атестуються.

Голова атестаційної комісії

 

7.

 

Визначення предметів учнями екстернатної форми навчання для складання їх у формі ЗНО.

Дегтярьова М.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V ЗАСІДАННЯ

28 березня

з/п

Зміст

Відповідальні

1.

 Робота з обдарованими дітьми. Підсумки участі у предметних олімпіадах, конкурсах, учнівських творчих робіт членів МАНу.

Дегтярьова М.В.

2.

 Вивчення нормативних документів щодо організованого закінчення 2018/2019 н.р. та проведення ДПА в 4,9,11 класах.

Дегтярьова М.В.

3.

 Підсумки атестації педагогічних кадрів ,  які атестувалися в 2018/ 2019 році.

Дегтярьова М.В

4.

Про участь учнів у  конкурсі «Кращий випускник початкової школи - 2019»

Журба О.І.

 

Перевірка стану ведення зошитів з української мови  та щоденників у 1- 4 та  у 5-9, 10 класах.

Дегтярьова М.В

 

5.

 

Робота вчителів. Щодо підготовки учнів до PISA - 2019

Дегтярьова М.В

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                    

                                                                

                                           

 

                                                                  VІ ЗАСІДАННЯ

30 травня

з/п

Зміст

Відповідальні

1.

Про переведення учнів до наступних класів

Керівники  МО

2.

Стан виконання навчальних програм. Моніторинг  за  ІІ семестр та рік.

члени ради,

Дегтярьова М.В.,

Дуванська Ж.К.

3.

Підбиття підсумків підвищення кваліфікації педагогічних працівників за навчальний рік.

Дегтярьова М.В.

4.

Результати адаптації учнів 1 і 5 класів до навчання.

 Практичний психолог

5.

 Підсумок проведення предметних тижнів.

Дегтярьова М.В

6.

Про підсумки проведення ДПА в 4 касі.

Дегтярьова М.В

7.

Про підсумки конкурсу «Кращий випускник початкової школи - 2019»

 

8.

Про визначення предмету за вибором на ДПА в 9 класі.

Дегтярьова М.В

9.

Організація та проведення Тижня молодого педагога, стан роботи з молодими вчителями, вихователями.

 

Дегтярьова М.В

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VІ ЗАСІДАННЯ

24 червня

з/п

Зміст

Відповідальні

1.

Про підсумки проведення ДПА в 9 касі та

  про переведення  учнів 9   класу до 10 та вручення атестатів про базову загальну середню освіту.

Дегтярьова М.В.

2.

Підведення підсумків    методичної  роботи  в  школі.

 

 

 Дегтярьова М.В.

3.

Діяльність роботи шкільних МО та звіти керівників МО про проведену роботу.

 

Керівники МО

4.

Про підсумки проведення ДПА та ЗНО  в 11 касі.

 

 

Дегтярьова М.В.

5.

 Випуск учнів 11 класу (екстернатна форма навчання) та вручення атестатів про повну загальну середню освіту.

 

Дегтярьова М.В.