Положення про методичний кабінет

Положення

Про методичний кабінет

Методичний кабінет – творча лабораторія закладу, це умовна назва його діяльності щодо організації безперервної освіти та спілкування педагогічних працівників, постійного пошуку й використання старих і нових джерел, що живлять творчий потенціал педагога.

 

Методичний кабінет:

  • створює умови для самостійної , індивідуальної роботи педагогічних працівників шляхом забезпечення їх необхідною науково-методичною літературою;

  • організовує консультації з питань психології, педагогіки, фахової підготовки, методики викладання предметів;

  • займається організацією та періодично проводить виставки навчальної літератури, забезпечує педагогічних працівників необхідною інформацією;

  • бере участь в організації та проведенні представницьких педагогічних заходів: педагогічних читань, виставок, творчих звітів, практичних семінарів,конференцій тощо;

  • організовує наставництво, страхування молодих вчителів;

  • сприяє участі педагогічних працівників у методичній та експериментальній роботі;

  • сприяє впровадженню в практику вчителів передового педагогічного досвіду, досягнень сучасної науки та освітніх технологій;

  • здійснює оцінювання фахового рівня вчителів;

  • бере участь в атестації вчителів;

  • здійснює координацію діяльності з міськметодкабінетом, обласним інститутом післядипломної освіти.

Новий напрямок діяльності методичного кабінету закладу – робота з учнями.

Використання інформаційних фондів кабінету, консультації, спільне моделювання уроків, конкурс « Учитель року» та інші заходи планування методичною роботою кабінету.

Метою роботи методичного кабінету є створення умов для розвитку творчого потенціалу учителів і учнів.

 

Завдання методичного кабінету:

  1. Підвищувати рівень мотивації вчителів до самоосвіти, самоаналізу, самоконтролю, самовдосконалення.

  2. Забезпечити випереджувальне методичне інформування членів педагогічного колективу та учнів.

  3. Проводити аналіз професійних знань і умінь вчителів у зв'язку зі змінами у завданнях та змісті освіти України.

  4. Координувати колективні форми і методи роботи та самоосвіти з метою підвищення педагогічної майстерності вчителів.

  5. Розробляти систему заходів, спрямованих на розвиток творчого потенціалу вчителів, впровадження досягнень перспективного досвіду, інновацій та забезпечувати їх практичну реалізацію.