Положення про методичний кабінет
Положення
Про методичний кабінет
Методичний кабінет – творча лабораторія закладу, це умовна назва його діяльності щодо організації безперервної освіти та спілкування педагогічних працівників, постійного пошуку й використання старих і нових джерел, що живлять творчий потенціал педагога.
Методичний кабінет:
-
створює умови для самостійної , індивідуальної роботи педагогічних працівників шляхом забезпечення їх необхідною науково-методичною літературою;
-
організовує консультації з питань психології, педагогіки, фахової підготовки, методики викладання предметів;
-
займається організацією та періодично проводить виставки навчальної літератури, забезпечує педагогічних працівників необхідною інформацією;
-
бере участь в організації та проведенні представницьких педагогічних заходів: педагогічних читань, виставок, творчих звітів, практичних семінарів,конференцій тощо;
-
організовує наставництво, страхування молодих вчителів;
-
сприяє участі педагогічних працівників у методичній та експериментальній роботі;
-
сприяє впровадженню в практику вчителів передового педагогічного досвіду, досягнень сучасної науки та освітніх технологій;
-
здійснює оцінювання фахового рівня вчителів;
-
бере участь в атестації вчителів;
-
здійснює координацію діяльності з міськметодкабінетом, обласним інститутом післядипломної освіти.
Новий напрямок діяльності методичного кабінету закладу – робота з учнями.
Використання інформаційних фондів кабінету, консультації, спільне моделювання уроків, конкурс « Учитель року» та інші заходи планування методичною роботою кабінету.
Метою роботи методичного кабінету є створення умов для розвитку творчого потенціалу учителів і учнів.
Завдання методичного кабінету:
-
Підвищувати рівень мотивації вчителів до самоосвіти, самоаналізу, самоконтролю, самовдосконалення.
-
Забезпечити випереджувальне методичне інформування членів педагогічного колективу та учнів.
-
Проводити аналіз професійних знань і умінь вчителів у зв'язку зі змінами у завданнях та змісті освіти України.
-
Координувати колективні форми і методи роботи та самоосвіти з метою підвищення педагогічної майстерності вчителів.
-
Розробляти систему заходів, спрямованих на розвиток творчого потенціалу вчителів, впровадження досягнень перспективного досвіду, інновацій та забезпечувати їх практичну реалізацію.